Narudžbe: sanja165@gmail.com
FM parfemi
Brojač posjeta
9927
Blog
nedjelja, travanj 6, 2014
feromoni

parfemi @ 04:15 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, travanj 5, 2014
ženski klasični parfemi

ženski luksuzni parfemi

hot kolekcija

oznake

parfemi @ 22:44 |Komentiraj | Komentari: 0
petak, travanj 4, 2014


muški luksuzni parfemi

hot kolekcija za muškarce

oznake

parfemi @ 22:33 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, travanj 3, 2014
ostali parfemi

parfemi @ 22:22 |Komentiraj | Komentari: 0
srijeda, travanj 2, 2014
cjenik proizvoda

parfemi @ 05:15 |Komentiraj | Komentari: 0
utorak, travanj 1, 2014
Kako je moguće da poznati mirisi s markom ovako dospijevaju u promet?

Na svijetu ima nekoliko tvrtki koje proizvode parfeme za modne kuce. U vlasništvu modne kuce je ime marke, dizajn, pakovanje, dok mirisna esencija ostaje u vlasništvu tvrtke koja parfem proizvodi. Jedino je FM Group dobila pravo da poznate mirise na taj način stavlja u promet! 

 
Kako je moguća iznimno povoljna cijena?

Od ukupne cijene parfema, cijena mirisa iznosi samo nekoliko postotaka. Ostalo se sastoji od marketinga, reklame, pakiranja, logistike te maloprodajne koristi. S tim troškovima ne treba računati kod FM parfema i zato do svojeg omiljenog mirisa možete doći po tako povoljnoj cijeni.

FM parfemi nalaze se u uniformiranom pakiranju (čime je trošak pakovanja sveden na minimum), jedan kod na kutiji određuje koji je miris unutra. Esencija i proizvodna tehnologija su ORIGINALNI! 

Važno je znati da se u slučaju kvalitetnih parfema koncentracija mirisa krece izmedu 15 i 20%, što ovisi od proizvođača i uvoznika. U slučaju imitacija slabe kvalitete, kakve se mogu nabaviti na tržištu, taj broj doseže jedva 3-5%. Zato se može dogoditi da se 2-3 sata nakon nanošenja miris više ne osjeti.

Prozvodi Federica Mahore imaju koncentraciju mirisa 20%. To i službeno jamči stručna potvrda izdana 24. ožujka 2005. godine. Tvrtka garantira 18 sati mirisa.


Zašto vrijedi kupovati proizvode FM Groupe?

Zato što kupci dobivaju kvalitetu koju očekuju po puno povoljnijoj cijeni, samo zato što ne dolazi u originalnogm pakiranju. Izvorno su proizvodači parfemima ciljali na bogatije slojeve. Prodajom mirisnog ulja, njihovi parfemi postali su pristupačni svima.

Tako ih sve više počinje upotrebljavati parfeme, istina, ne u originalnom pakiranju, ali očekivane kvalitete!

parfemi @ 05:00 |Komentiraj | Komentari: 0
Arhiva
« » tra 2014
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Narudžbe:
Linkovi
Index.hr
Nema zapisa.